امام جمعه شهرستان طبس گفت : از عوامل خوشبختی و پیروزی هر فرد ولایت مداری و اخلاص است که سردار سلیمانی در راه ولایت و دفاع از ولایت ذره ای کوتاه نیامد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ،امام جمعه طبس در مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید دانشمند محسن فخری زاده گفت : در روز های اول شهادت سردار دلها ،مقام معظم رهبری از عبارتی تحت عنوان مکتب سلیمانی یاد کردند که این مکتب می تواند راه پیش روی ما را ترسیم کند که این مکتب نتیجه خصلت های ویژه این سردار بود که در طول عمرش در خود شکل دهد.

او با اشاره به یکی از شاخصه هایی که سردار سلیمانی داشت نبوغ او بود بیان کرد : او در زمینه نظامی گری یکی از فرماندهانی بود که در تمام طول دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشت و در زمینه شرارت های گروه های تروریستی در اطراف ایران اسلامی حضور داشت و در عرصه فرامرزی خصوصا در سوریه و عراق و لبنان و ... پس از سالها جنگ چنان آرامشی حاکم کرد که برای دشمن قابل باور نبود.

امام جمعه شهرستان طبس بیان کرد : از دیگر شاخصه های سردار سلیمانی بصیرت وی بود ، در دوران فتنه ۸۸ ،او بود که توانست خیلی از چهره ها را توجیه بکند و با اقدامات خود خوش درخشید و دشمن دوست را خوب می شناخت .


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام محمدی گفت : یکی از عوامل خوشبختی و پیروزی هر فرد ولایت مداری است که سردار سلیمانی در راه ولایت و دفاع از ولایت ذره ای کوتاه نیامد.

او تصریح کرد : یکی از شاخصه های دیگر سردار دلها اهل معنا بودن وی بود ،در مراسمات مذهبی و روضه ها و در حرم ائمه از خود بی خود می شد و مرتب به دنبال شهادت بود.

او با اشاره به ترسیم اندیشه های ناب سلیمانی از وظایف ماست عنوان کرد : ما باید مانند او بدور از جناح و جناح بازی، مخلصانه به دنبال خدمت باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.