معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سالن‌های تئاتر و سینما از شنبه ۱۳ دی ماه در خراسان رضوی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با تغییر شرایط مشهد و بسیاری از شهرستان‌های این استان به وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا، سالن‌های تئاتر و سینما از فردا ۱۳ دی ماه بازگشایی می‌شوند.

او افزود: از آبان ماه امسال که وضعیت مشهد و بسیاری از شهرستان‌های خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا قرمز اعلام شده بود، سالن‌های سینما و تئاتر که جزو مشاغل گروه سه به شمار می‌روند، مجبور به تعطیلی شدند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: تعطیلی سالن‌های تئاتر و سینما بیش از ۲ ماه است که ادامه دارد و خسارت قابل توجهی به فعالان این حوزه و هنرمندان آن وارد کرده است.
 

بیشتر بخوانید


محمدی بیان کرد: با تغییر وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا و با توجه به ادامه منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، صاحبان سالن‌های تئاتر و سینما باید طوری برنامه ریزی کنند که آخرین اکران آن‌ها تا ساعت ۲۰ به اتمام برسد.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.