«تویی که نمی‌شناختمت»؛ حرف دل مردم ایران به سردار دلها + فیلم

شبکه رادیویی جوان برای پاسداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ویژه برنامه‌ای را تدارک دیده‌ است تا دل‌گویه‌های جوانان با سردار دل‌ها را منتشر نماید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه رادیویی جوان برای پاسداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و همراهان ایشان، با مشارکت همه مردم ایران ویژه برنامه‌ای را تدارک دیده‌است تا دل‌گویه‌های جوانان با سردار دل‌ها را منتشر نماید.

آشنایی با شخصیت و مکتب شهید سلیمانی موضوع مهمی در شناخت مفاهیم عمیق انقلاب و انقلابی‌گری حقیقی است که نسل جوان امروز به آن نیاز دارد. از این رو شبکه رادیویی جوان تصمیم گرفت برنامه تعاملی «تویی که نمی‌شناختمت» را روانه آنتن کند تا محتوا‌های مردمی با موضوع شهید سلیمانی همچون سرود، پادکست، عکس، فیلم و متن که همواره از سوی مردم و گروه‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان تولید و در فضای مجازی با هشتگ مرد میدان منتشر می‌شود را هدایت، تجمیع و در نهایت مورد داوری مردمی قرار دهد.

برنامه زنده «تویی که نمی‌شناختمت» هر روز به همّت خانه جوان رادیوجوان و با مشارکت شنوندگان و هواداران این ایستگاه رادیویی، به روی آنتن می‌رود؛ این پویش در مدت شش روز با استقبال بسیار خوب و چشمگیر مواجه بوده‌است؛ و در این هفته آثار ارزشمندی با همکاری خانه جوان رادیوجوان تولید شده‌است.

در روز دوم برنامه معلمی از سیستان و بلوچستان برای رادیوجوان سرودی را ارسال کرد که توسط دانش آموزانش تولید شده بود یا چند شنونده رادیوجوان شعر و ترانه‌هایی که در رسای سردار سلیمانی سروده بودند را ارسال کردند که بعد از پخش آن‌ها از آنتن، پیامک‌های زیادی به رادیوجوان فرستاده شد که واکنش مثبت مخاطبان را نشان می‌داد.

یکی از این آثار فاخر، سرود «سلیمان عشق» است که شعر آن را قاسم صرّافان سروده‌است و گروه بین‌المللی نسیم رحمت آن را اجرا کرده‌است.

نماهنگ این سرود که با همکاری خانه جوان رادیوجوان در اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی تولید و از آنتن و فضای مجازی رادیوجوان پخش و جهت انتشار در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفته است.

گفتنی‌ است اعضای خانه جوان رادیوجوان، مخاطبان و شنوندگان علاقه مند به حوزه برنامه‌سازی هستند که طرح‌های پیشنهادی و محتوا‌های تولیدی خود را برای پخش از آنتن رادیوجوان ارسال می‌کنند. برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار