فراخوان یادواره ادبی رفیق خوشبخت ما در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان یادواره ادبی رفیق خوشبخت ما در استان آغاز شد.

او افزود: علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از چگونگی ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کانون به نشانی chvb.kpf.ir مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


رحمی اضافه کرد: این یادواره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در بین کودکان و نوجوانان برگزارخواهد شد.

او ادامه داد: همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی از پوستر یادواره ادبی «رفیق خوشبخت ما» رونمایی شدکه طراحی این پوستر به همت خانم «فاطمه نوروزیان» مربی هنری کانون انجام شده است.

رحیمی افزود: پیشنهاد برگزاری این یادواره از سوی مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد با مسئولیت سمیه ویسی بعنوان دبیر اجرایی یادواره و با همکاری شورای امر به معروف و نهی از منکر و با مشارکت سپاه حضرت قمر بنی هاشم، اداره کل آموزش و پرورش استان، شهرداری شهرکرد، حوزه هنری، صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و واحد آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار