مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۹۹ کیلو تریاک درشهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که زیر بار سنگ ساختمانی جاساز شده بود کشف شد.
توقیف ۹۹ کیلو تریاک درشهرضا / اعتراف به ۷ فقره سرقت سیم برق در فلاورجان


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ صادق کاظم زاد تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

اعتراف به ۷ فقره سرقت سیم برق در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان وکلانتری ۱۴ قهدریجان، شناسایی ودستگیری سارق یا سارقین در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او در ادامه افزود: مامورین کلانتری ۱۴ قهدریجان بایک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ودستگیری سارقی در این رابطه شده که طی هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه کلانتری ۱۴ اعتراف کرد گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

گازگرفتگی مرد جوان در فولادشهر

عباس عابدی اظهار کرد: یک حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن به علت اشکال در دودکش بخاری در فولادشهر رخ داد.

او افزود: این حادثه در ساعت ۱۴:۳۴ امروز به مرکز اورژانس استان گزارش شد، یک کد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و بیمار را به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کرد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: این حادثه باعث مسمومیت یک مرد ۳۵ ساله شد، حادثه مورد فوتی نداشته است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار