رئیس هیئت اطلاعات نظامی یمن تاکید کرد برنامه‌هایی که نیروهای یمنی برای سال ۲۰۲۱ دارند دشمن را غافلگیر خواهد کرد و این برنامه‌ها بسیار بزرگتر از اقدامات در سال ۲۰۲۰ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «سرتیپ عبدالله یحیی الحاکم»، رئیس هیئت اطلاعات نظامی یمن با اعلام اینکه در سال ۲۰۲۰ میلادی دستاورد‌های بزرگی در نبرد با متجاوزان ائتلاف سعودی به دست آمد، تاکید کرد نیروهای یمنی برنامه‌هایی برای سال ۲۰۲۱ دارند که دشمن متجاوز را غافلگیر خواهد کرد.

عبدالله الحاکم گفت: طی سال گذشته تحرکات مثبتی در تمام جبهه‌های جنگ انجام شد و توانستیم با رصد دشمن به عمق اتاق‌های عملیات آن نفوذ کنیم. در سال ۲۰۲۰ دستاورد‌های بزرگی را در مناطق شمالی، شرقی و غربی بدست آوردیم.

رئیس هیئت اطلاعات دولت نجات ملی یمن روز گذشته نیز به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام علیه این کشور هشدار داد و گفت: اسرائیل باید هشدار‌های ما را جدی بگیرد و هیچگونه اقدام متوحشانه یا ماجراجویی و سرکشی را که عواقب خوبی ندارد، مرتکب نشود.

رئیس هیئت اطلاعات نظامی یمن ادامه داد: تلاش‌های اطلاعاتی پیشگیرانه مختلفی در خارج و داخل انجام دادیم به یاری موفق شدیم تا در سطوح بالای دشمن نفوذ کنیم.

وی افزود: در عملیات‌های «البنیان المرصوص» و «امکن منهم» نیرو‌های ما توانستند با هماهنگی فرماندهان میدانی محلی در جبهه‌های دشمن ازجمله در داخل خود عربستان به قلب دشمن نفوذ کنند.

رئیس هیئت اطلاعات نظامی یمن تاکید کرد: برنامه‌هایی که برای سال ۲۰۲۱ داریم دشمن را غافلگیر خواهد کرد و بسیار بزرگتر از آن چیزی خواهد بود که سال ۲۰۲۰ محقق کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار