دو پرستار مصری که برای انتقال جسد به سردخانه و کفن پوش کردن آن رفته‌بودند، در حال بازی پابجی رویت شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک حادثه عجیب در یکی از بیمارستان‌های مصر اتفاق افتاد که بسیار خبرساز شد. این خبر مربوط به کار عجیب دو پرستار این بیمارستان بود. این دو پرستار برای شست‌ و شو و کفن پوش کردن یک فرد فوت شده ناشی از کرونا به سردخانه رفته‌بودند. زمان زیادی از رفتن این دو پرستار گذشته بود و خبری از آن‌ها نشد. مسئولین بیمارستان نگران این دو پرستار شدند و به دنبال آن‌ها رفتند. وقتی که وارد سردخانه شدند با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.


بیشتر بخوانید


وقتی مسئولین بیمارستان وارد سردخانه شدند این دو پرستار را دیدند که با گوشی موبایل خود سرگرم شدند و حواسشان از کار اصلیشان پرت شده است. وقتی که نزدیک آن‌ها شدند متوجه شدند که در حال بازی پابجی هستند. پس از شکایت بستگان متوفی، اداره بیمارستان مرکزی محمودیه در استان بحیرا تصمیم گرفت سه روز از حقوق آن‌ها کسر کند. مسئولین تایید کردند که برای شستن و کفن کردن این متوفی دقت لازم را می‌کنند و در اسرع وقت این جنازه را به خانواده‌اش تحویل می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۸:۴۲ ۲۰ دی ۱۳۹۹
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
دنا
۱۹:۵۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
چ خبر چرتی واقعا ک
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۹:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۹
در جواب ناشناس که گفت چرا هرکسی که میمیره تو بیمارستانه، خب فقط کسایی میمیرن که وضعیتشون وخیم باشه و کسی که کرونا گرفته و حالش خیلی بده رو میبرن بیمارستان. من و اکثر اعصای خانوادم چند ماه پیش کرونا گرفته بودیم ولی هیچکدوم حالمون بد نبود و با چند هفته استراحت خوب شدیم. ولی کسی که حالش بده میره بیمارستان و ممکنه جونش از دست بده. لطفا قبل حرف زدن یکم فکر کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
پرستار وظیفش پرستاری! اونا وظیفه خودشونو درست انجام نمیدن. حالا توقع داری کار مرده شور رو انجام بدن.والا نمیدونم چرا هر کی به خاطر کرونا میره بیمارستان میمیره .ولی یه پیرمرد ۸۰ ساله توی خونه کرونارو پشت سر میزاره.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۴۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
وای چه مصیبت عظمایی واقعا عجب کار بسیار منکراتی کردند این دو پرستار خیلییییییییییییییییییییییییییییییی اینم شد فکر غصه امروزمون !!! به جک بیشتر شبیه بود حقوقشون رو کم کردیت مگه چه اتفاق ناگواری رخ داده پاشید