جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: اهدای۷۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند از دیگر برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی است که با کمک خیرین این جهیزیه‌ها تهیه و اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سردار حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که در روز شنبه با همکاری بسیج و سپاه، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چند برنامه اجرا می‌شود.

او با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی افزود: در همین روز حدود هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مرکز استان و ۱۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان‌ها بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: همچنین توزیع ۵۰ هزار ماسک و هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند از دیگر اقدامات است که در سالروز شهادت حاج قاسم در لرستان اجرا می‌شود.

سردار توکلی بیان کرد: اهدای ۷۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند از دیگر برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی است که با کمک خیرین و بسیجیان این جهیزیه‌ها تهیه و اهدا می‌شود.

او گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدا و شهید سلامت، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و حاشیه نشین، اجرای گروه‌های سرود، ضدعفونی معابر توسط موتور‌ها از دیگر اقدامات اولین سالگرد شهید سلیمانی در استان است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.