امیرعبداللهیان: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی فردا برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد برگزاری سالگرد مردمی شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان درباره مراسم بزرگداشت این شهدا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد برگزاری سالگرد مردمی شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان درباره برنامه این ستاد برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گفت: به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، هیچ اجتماع مردمی در مراسم اولین سالگرد شهیدان سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر شهدای همراه برگزار نخواهد شد.

وی افزود: روز جمعه (فردا) ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹ (یکم ژانویه) برنامه ویژه‌ای شامل سخنرانی یکی از روسای قوا و مهمانانی خارجی و همچنین برنامه سوگواری پیش بینی شده که از مردم عزیز و دوستداران و عاشقان مکتب سلیمانی دعوت می‌شود ضمن حضور در منازل خود به همراه خانواده، این برنامه را بین ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند.

امیرعبداللهیان در پایان یادآور شد: این مراسم علاوه بر شبکه‌های داخلی و برون مرزی صدا و سیما و شبکه‌های بین المللی در فضای مجازی و با پخش زنده اینترنتی قابل دریافت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۲:۳۵ ۱۲ دی ۱۳۹۹
خیلی مدیونتیم سردار عزیز دلها
United States of America
باقری
۲۱:۳۸ ۱۱ دی ۱۳۹۹
هر چه بیشتر عزت حاج قاسم در دنیا بالا رود، تنفر ملتها برعلیه امریکا بیشتر می‌شود همچنان وحشت امریکایی از بودن در منطقه. این همان تعبیری را دارد که خطبه های حضرت زینب داشت در حماسه کربلا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سلام. چرا، واسه چی، به چه علت. سردار عزیز ما را ترور کردند. سرداری که در خدمت مسلمانان جهان وبلکه مردم جهان را از شر تروریسم نجات داد. کی، چه موقع، چه کسی انتقام سردار ما را خواهد گرفت. دلهایمان سوخت که سوخت از نبود آن عزیز که همچیزش که عمر وجانش بود در خدمت اسلام بود. امیدوارم به فراموشی سپرده نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۱ دی ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه ترامپ رو
خدایا به تیر غیب دچارش کن تا برای همیشه درس عبرت بشه برای همه ظالمان و مستکبران
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار دلها حاج قاسم و سلیمانی عزیز و بزرگوار یارانشان عزیزشان در حمله پهپادی ناجوانمردانه آمریکایی‌های تروریست خبیث ملعونین سفاکان جنایتکاران شیطان بزرگ در فرودگاه بغداد عراق به شهادت رسیدند بنابراین .روز شنبه 13 دی ماه 1399 سال روز شهادشان را هم تعطیل رسمی اعلام کنید برای بزرگداشت یاد و نام و مکتب سلیمانی در تقویم رسمی کشور حک شود .
و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار