مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: مشترکان می‌توانند با اپلیکیشن برق من به سرعت خدمات خود را مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با امام جمعه با اشاره به جایگاه برتر استان به لحاظ میزان خاموشی و تلفات شبکه، گفت: بیش از ۷۰۷ هزار مشترک برق استان با بهره گیری از اپلیکیشن برق من می‌توانند به سرعت خدمات خود را مطالبه کنند.

او با اشاره به اینکه دریافت خدمات از طریق اپلیکیشن برق من به راحتی برای مردم از طریق تلفن همراه هوشمند میسر است، افزود: خدمات برق در حوزه مشترکین و ۱۳۲ خدمت در حوزه بهره برداری از زمان راه اندازی این نرم افزار به صورت الکترونیکی ارائه شده است.

نواب با اشاره به تعدیل ۸۰۰۰ روشنایی در سطح استان برای کاهش اختلال در تامین برق ناشی از افزایش مصرف سوخت گاز در کشور، یادآور شد: ۶۷ درصد مصرف برق استان در بخش تولید بوده  و میزان تلفات شبکه نیز ۶.۵ درصد است.

این مسئول  راه اندازی سیستم پاسخگویی صوتی تعاملی در مرکز دیسپاچینگ بدون دخالت کاربر از طریق سیستم را از دیگر اقدمات جدید برای رسیدگی سریع‌تر به درخواست مشترکان عنوان کرد.

نواب بهره مندی همه روستا‌های بالای پنج خانوار ساکن دائم استان از نعمت برق را یادآور شد و گفت: اخیرا ۱۵ روستا در مناطق کمتر برخوردار با هدف ایجاد اشتغال در روستا از نعمت برق برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  بیان کرد: ۳۲ روستا در یک سال و نیم گذشته با هزینه‌ای بالغ بر ۴۴ میلیرد تومان برق دار شدند که عمده آن‌ها در مناطقی از شهرستان‌های خاتم و بهاباد قرار دارد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.