پورابراهیمی با اشاره به قرار گرفتن در فصل توزیع بودجه گفت: اولویت‌های استان کرمان برای جذب بودجه مورد نیاز پیگیری می‌شود تا در ماه‌های پایانی امسال از این ظرفیت بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در نشست مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله و زینی وند استاندار کرمان از زحمات و تلاش‌های استاندار کرمان به عنوان محور تصمیم گیری در این استان تقدیر کرد و گفت: ما رهبر معظم انقلاب اسلامی را فصل الخطاب تمام امور نظام می‌دانیم و در استان نیز نماینده، ولی فقیه و استاندار محور تصمیم گیری هستند.

او افزود: تواضع استاندار قبل کرمان فدائی در امور و پیگیری‌ها و رویکرد استاندار فعلی کرمان فضای خوبی را در کرمان به وجود آورده است که باید آن را قدر دانست.

پورابراهیمی اظهار داشت: وفاقی را که هم در مدیریت استان با محوریت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان و حضور سردار معروفی به عنوان نیرو و فرمانده‌ای که سبک و سیاق حاج قاسم را دارد و بعد از حضور وی در استان فضای عاطفی خاصی در استان احساس شد باید این همدلی قدر دانسته شود.

او با اشاره به وجود همدلی در مجمع نمایندگان استان کرمان از زحمات رئیس این مجمع تقدیر کرد و گفت: در راستای همفکری‌هایی که در این مجمع صورت می‌گیرد اقدامات بزرگی برای استان انجام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: جلسات به صورت ماهانه با دستور کار مشخص با حضور استاندار کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان، رئیس کل دادگستری کرمان با محوریت امام جمعه کرمان تشکیل شود؛ که این پیشنهاد مورد توافق حاضران در این نشست قرار گرفت.

پورابراهیمی تاکید کرد: باید در زمینه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان کرمان با برنامه‌های تعریف شده کار انجام شود.

او گفت: بسیاری از مشکلات در جلسات و با گفتمان حل و فصل می‌شود.

پورابراهیمی با اشاره به قرار گرفتن در فصل بودجه تصریح کرد: اولویت‌های استان کرمان برای جذب بودجه مورد نیاز پیگیری می‌شود تا در ماه‌های پایانی امسال از این ظرفیت بهره ببریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار