رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: طرح ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری غیر مجاز در سطح مناطق ۶ و ۸ کرج اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ادامه طرح ساماندهی تابلوهای غیر مجاز شهری خبر داد و گفت:  تابلوهای غیرمجاز بر سیما و منظر شهر اثرگذار  و حذف این آلودگی و آشفتگی های بصری از در خواست های همیشگی شهروندان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره این که طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در منطقه ۸ در محور خیابان شهید بهشتی حد فاصل میدان سپاه تا سه راه گوهردشت  و در منطقه ۶ از میانجاده تا میدان حصارک اجرایی شده است افزود: در این طرح ۸ تابلوی LED و  بیش از ۹۰ تابلو  هشتی و پوستر و بنر غیر مجاز،  جمع آوری شده است.

بضاعتی پور با بیان این که نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، گفت: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری اثرگذار است بلکه با عدم ایمنی لازم؛ سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.