مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امتحانات نوبت اول تمام مقاطع تحصیلی استان بجز بزرگسالان پایه دوازدهم غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: تمهیدات لازم در راستای برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس استان در نظر گرفته و مراکز برگزاری آزمون حضوری بزرگسالان پایه دوازدهم با رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی آماده شده است.

او  اظهار داشت: در برخی از مناطق استان که امکان برگزاری امتحان غیرحضوری ندارند به شورای مدارس تفویض اختیار و به آن‌ها توصیه شده است که از نمرات مستمر دانش آموزان برای نمره نوبت اول استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در برخی از مناطق محروم استان به دلیل نبود اینترنت و تراکم پایین دانش آموزان، آموزش به صورت حضوری انجام می‌شود که در خصوص برگزاری امتحانات نیز مدارس دارای اختیار هستند.

نخعی در خصوص امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز ادامه داد: امتحانات دانش آموزان این پایه خرداد ماه به صورت نهایی و حضوری است، اما در نوبت اول، تمام مقاطع تحصیلی استان آزمون غیرحضوری دارند.

او عنوان کرد: تنها امتحانات داوطلبان آزاد و بزرگسال که دروس جامانده پایه دوازدهم دارند از ۱۵ دی ماه جاری تا دوم اسفند به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۴۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.