جانشین فرمانده انتظامی زنجان گفت: بیش از ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و نفت سفید از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس امنیت اقتصادی زنجان در یکی از ماموریت‌های خود در حین گشت زنی در آزادراه زنجان_ قزوین به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون تانکردار مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز حمل به دست آمد که کارشناسان ارزش آن را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ خانی‌پور با بیان اینکه این خودرو حامل سوخت قاچاق برابر با قانون از سوی پلیس توقیف شد و متهم دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی استان زنجان تحویل داده شد، از عموم مردم زنجان خواست در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک در خصوص قاچاق کالا از سوی افراد سود جو، بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند تا اقدام لازم قانونی به عمل آید.

جانشین فرمانده انتطامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان در یکی دیگر از ماموریت های  خود نیز موفق به کشف و ضبط پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید شدند که ارزش آن ۵۷۵ میلیون ریال برآورد شده است.

خانی پور افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل مسیر‌های ارتباطیاستان زنجان به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند که در بازرسی های به عمل آمده این مقدار سوخت قاچاق به دست آمد.

او ادامه داد: این کامیون حامل سوخت قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متهم نیز پس از  تکمیل پرونده به مراجع قضایی زنجان معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
 
 
منبع ایرنا
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.