رییس انجمن هیات‌های ورزشی استان اردبیل گفت: این استان هم‌اکنون جزو سه استان برتر کشور و پیشرو در رشته ورزشی دارت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمدعلی پهناور، رییس انجمن هیات‌های ورزشی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت رشته ورزشی دارت در سال‌های اخیر در استان اردبیل گفت: پارسال بانوان دارت باز اردبیل در بین ۲۴ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز سوم شدند.

او اظهار کرد: همچنین تیم جوانان دارت استان اردبیل در چهارمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور که با شرکت ۷۰ بازیکن از ۱۶ استان کشور در سالن مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد، رتبه سوم را کسب کرد.

پهناور از قهرمانی دارت باز اردبیلی در مسابقات آنلاین دانشجویان کشور خبر داد و بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه امسال مسابقات دارت دانشجویان کشور به صورت مجازی و آنلاین با شرکت ۱۰۴ ورزشکار از سراسر ایران برگزار و رامین ناصری دارت باز اردبیلی در این رقابت ها با کسب مقام اول بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رییس انجمن هیات‌های ورزشی استان اردبیل کسب نائب قهرمانی در لیگ برتر توسط دارت باز اردبیلی و صعود تعدادی از دارت بازان آقا و خانم به لیگ دسته یک کشور را از دیگر موفقیت های ورزشکاران استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.