پنبه دانه پور گفت: فروش اجباری کالا در کنار کالا‌هایی که کمبود آن در بازار احساس شود تخلف است.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فروش اجباری کالا در کنار کالا‌هایی که کمبود آن در بازار احساس شود تخلف است و کمبود برخی کالا‌ها در بازار یک مسئله سراسری است که از ۲ بعد داخلی و خارجی مورد بحث است.

او افزود:  افرادی از این موضوع سو استفاده می‌کنند و اجناس نامرغوب خود را در کنار اجناس کمیاب به مشتری تحمیل می‌کنند و به عنوان یک تخلف از طریق صمت و تعزیرات رصد و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

پنبه دانه پور بیان داشت: برخی از این کمبود‌ها با توطئه و نقشه دشمن طراحی می‌شود که باید اصناف و بازاریان دقت کنند تا خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

فرماندار شوشتر گفت: قدمت تجارت و کسب کار در شوشتر به گذشته‌های دور بر می‌گردد و خوشبختانه بازاریان و تجار شوشتر همواره رعایت انصاف را داشته اند و در بحران‌های اخیر نیز اصناف این شهرستان همکاری و همراهی خوبی با مردم و مسئولان داشته اند که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: قطعا برای جذب سهمیه کالا‌های کمیاب در سطح استان و کشور آنچه در حد توان ما مسئولان باشد را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار