۲۱ واحد تولیدی و صنعتی دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی مازندران مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی استان مستقر شدند که زمینه اشتغال ۸۳۷ نفر را نیز فراهم کردند.

او افزود:این شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های امام زاده عبدالله آمل، نکا، مرزن آباد، جویبار، بندپی، شهدای محمود آباد، بابکان، میرود، ساری ۱ و ۲ و بشل مستقر می‌باشند.

موسوی گفت: این واحد‌های تولیدی در زمینه تولید فناوری زیستی (نانو) انرژی نو، فناوری اطلاعات و ارتباطات کامپیوتری، تجهیزات پیشرفته ساخت آزمایشگاهی، وسائل و ملزومات پزشکی، اپتیک و فوتونیک، دارو‌های پیشرفته، سخت افزار‌های رایانه، برق الکترونیک و مخابرات، فناوری زیستی و مواد پیشرفته فلزات و درحال فعالیت می‌باشند.

او افزود:شرکت‌های دانش بنیان یکی از ارکان مهم توسعه و تحول در عرصه اقتصادی به شمار می‌روند و با توجه به شرایط و زیرساخت‌های مناسب مازندران بستر خوبی برای فعالیت این شرکت‌ها فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شرکت‌های دانش بنیان با توجه به ظرفیت‌های خود آمیختگی و انتقال دانش و پژوهش به کسب و کار‌های محلی و تولیدی، باعث ارتقا و عمومی کردن دانش فنی در جامعه می‌شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.