رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان بعد از سپری شدن اعمال محدودیت‌ها ۱۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به دنبال همکاری مردم در یک ماه گذشته و اعمال محدودیت‌ها و طرح شهید قاسم سلیمانی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بسیج در حال انجام است آمار بیماران کرونایی مراجعه کننده به بیمارستان‌ها کاهش پیدا کرده و اکنون تنها بیمارستان رازی در حال خدمت رسانی به این بیماران است.

او افزود: در روز دهم دی ماه، ۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان اهواز بستری شدند و در این روز ۲ فوتی و حدود ۴۷ نفر بیمار سرپایی داشتیم و حدود ۱۰۱ بیمار کرونایی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند اما رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان بعد از سپری شدن اعمال محدودیت‌ها ۱۵ درصد کاهش یافته است..

ابول نژادیان با بیان اینکه تا یک ماه پیش به دلیل گرم بودن هوا، پنجره منازل و دیگر اماکن باز بود که این موضوع شانس ابتلا به کرونا را کمتر می‌کرد، تصریح کرد: اکنون به دلیل سرد شدن هوا و نبود تهویه مناسب و همچنین افزایش تجمع، خطر ابتلا به بیماری بیشتر شده است بنابراین نباید تصور کرد کرونا تمام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان داشت: تعداد مراجعان کرونایی به بیمارستان‌ها در ایذه و بهبهان نسبت به هفته گذشته بیشتر شده که امیدواریم مسئولان کنترل بیشتری داشته باشند و موضوع را جدی بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.