انسان‌هایی هستند که به مانند باران، شعاع رحمتشان بسیاری را در بر می‌گیرد؛ آنان که نیت نیکو را به فعل آورده و مهرشان بی پایان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، انسان‌هایی هستند که به مانند باران، شعاع رحمتشان بسیاری را در بر می‌گیرد؛ آنان که نیت نیکو را به فعل آورده و مهرشان بی پایان است. اینان گاه در قالب گروهی جهادی گرد هم می‌آیند و خدمت را در ابعادی نو تفسیر می‌کنند.

بحران کرونا آزمونی دیگر بود برای مهرورزی این نقش آفرینان همیشه در صحنه تا به یاری اقشار آسیب پذیر جامعه آمده و طرحی نو دراندازند.

مسئول این گروه جهادی که مایل به ذکر نام خود نبود، می‌گوید: همه چیز از یک تماس تلفنی آغاز شد. خانمی با تماس تلفنی به گروه جهادی «علمدار جهاد» درخواست چادر داشت.

این خانم با بیان اینکه من به بسته معیشتی نیاز ندارم، بلکه به چادر نیاز دارم، اعلام کرد: حدود سه سال است به خاطر شرایط اقتصادی و مالی نتوانسته چادر تهیه کند و شما به من معرفی شده اید.

این تماس تلفنی جوششی می‌شود در ذهن این جهادگران علمدار تا این بار با خدمت جهادگونه از جنسی دیگر به میدان بیایند؛ نذر چادر به بانوان کم بضاعت.

طرح آغاز می‌شود و و به سرعت نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد و به دلیل اهمیت اهدای این نذر به نیازمندترین افراد، شرایط اقتصادی متقاضیان بررسی می‌شود.

اما مشارکت در گسترش این نیت نیک از مرز‌های فارس نیز فراتر می‌رود و حتی از دیگر استان ها، نیک اندیشانی برای همراهی با این طرح اعلام آمادگی می‌کنند.

سرانجام هزار نفر برای دریافت چادر شناسایی شدند و این خدمت جهادی در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و با یادمان بانوی شهید مدافع سلامت فارس، شهید «مریم رحیمی» به ثمر نشست.

مجموعه سلامت فارس، این «پژواک مهربانی» را که به زیبایی به یاد و نام بانوی پرستار شهید این مجموعه نامگذاری شده است، صمیمانه ارج می‌نهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار