امروز در نشست کمیته ترافیک، مسانل مربوط به وضعیت حمل و نقل بخش مرکزی و اروندکنار بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،به منظور بررسی و پیگیری مسائل مربوط به وضعیت حمل و نقل بخش مرکزی و اروندکنار نشستی امروز با ریاست طاهری معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان با حضور رئیس اداره راهداری فرماندهی پلیس را ه و راهور انجمن پایانه های جنوب غرب شهرداری و مسئولان شرکت های حمل و نقل روستایی برگزار شد.

طاهری معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان در این نشست  گفت:شرکت های فعال در حمل و نقل بخش های  اروندکنار و مرکزی ظرف مدت یک هفته نسبت به ارسال لیست اسامی رانندگان تحت مدیریت آن شرکت به همراه شماره پلاک خودروها به فرمانداری ،راهداری و پلیس راهور اقدام نمایند.

او ادامه داد: شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل بخش های مرکزی و اروندکنار ظرف مدت دو هفته نسبت به نصب تابلو -زدن برچسپ جهت خودروهای تحت پوشش و الزام رانندگان به پوشیدن لباس فرم مشخص اقدام نموده و اداره راهداری شهرستان براین موضوع نظارت نماید.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان  گفت: پلیس راهور شهرستان با سایر رانندگانی که مسائل فوق را اجرا ننمایند و رانندگانی که زیر نظر شرکت ها نیستند به عنوان رانندگان غیر مجاز اقدام کند.

طاهری عنوان کرد: در خصوص نرخ نامه مسیر های برون شهری با توجه به اعلام نرخ مصوب توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن آنکه  افزایش نرخ های مذکور با توجه به شرایط کرونا  و با ظرفیت یک مسافر کمترصادر گردیده لذا پس از بررسی به عمل امده و با توجه به شرایط فعلی تردد در مسیرهای روستایی و شهرهای اروندکنار و چویبده  نرخ نامه مذکور  به شرح ذیل به تصویب رسید:

مسیر آبادان - اروندکنار و بالعکس: با ظرفیت ۴ نفر مسافر صندلی جلو ۱۵۰۰۰ تومان و صندلی عقب ۱۲۰۰۰ تومان (برای هر مسافر)

مسیر آبادان -چویبده و بالعکس صندلی جلو ۱۵۰۰۰ تومان و صندلی عقب ۱۲۰۰۰ تومان (برای هر مسافر)

مسیر آبادان به منیوحی ۱۰۰۰۰ تومان برای هر مسافر

مسیر اروندکنار - منیوحی ۵۰۰۰ تومان برای هر مسافر

او گفت: شرکت‌های حمل و نقل در حوزه بخش مرکزی و اروندکنار نسبت به نصب بنر یا تابلو با درج نرخ نامه در محل‌های پایانه و یا محل استقرار خودرو‌های برون شهری و روستایی اقدام و اداره راهداری و انجمن پایانه‌ها براین امر نظارت نماید.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان اضافه کرد: در صورت تخلف رانندگان از نرخ نامه جدید و با اعلام شماره پلاک آن‌ها پلیس راهور و پلیس راه شهرستان می‌توانند با رانندگان متخلف برخورد قانونی  کنند.

طاهری گفت: شهرداری آبادان نسبت به جانمایی توقف گاه جهت استقرار موقت خودرو‌های حوزه بخش مرکزی و اروندکنار در لین اقدام و با شرکت‌های حمل و نقل متولی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.