دبیر جشنواره رسانه‌ای معلولان گفت:۷۰۰ اثر در ۱۵ بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از میان این آثار ۵۶ نفر از استان‌های مختلف برگزیده شدند.

منصور گلناری دبیر جشنواره رسانه‌ای معلولان در گفت‌و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: معلولان توانایی‌های زیادی دارند و باید از استعداد‌های این افراد حمایت شود.

گلناری در خصوص کیفیت جشنواره رسانه ای معلولان گفت: ۷۰۰ اثر در ۱۵ بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از  میان این آثار ۵۶ نفر از استان‌های مختلف برگزیده شدند ، نکنه حائز اهمیت جشنواره امسال حضور ۶ معلول اعصاب و روان در این جشنواره بود.


او افزود: از لحاظ فکری و اندیشه شاید جسم این افراد دچار مشکل باشد، اما شرف انسان به فکر او است، طبیعتاً سختی‌هایی در مسیر انجام فعالیت برای معلولان داشتیم که نیاز به حمایت معنوی و مالی از سوی افراد مربوطه است.

دبیر جشنواره درباره ادامه و گسترش فعالیت‌هایی ویژه معلولان گفت: این برنامه‌ها برای ادامه، نیاز به تغییر رویه دارند، رفع مشکلات مالی باید در اوایل روند برنامه‌ها باشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.