فرماندار گیلانغرب گفت : همراهی و همکاری مردم برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : هم اکنون وضعیت شهرستان گیلانغرب در زمینه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ زرد است و از ابتلای روزانه ۲۲ نفر در روز به روزانه یک مورد رسیده ایم که این وضعیت مرهون مشارکت مردم برای رعایت جدی موازین بهداشتی است.

او گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در گیلانغرب یک هزار و ۳۷ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۲ تن فوت کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: واقعیت این است که ما هر بار که وضعیت را جدی نگرفته ایم شاهد اوج گیری ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان بوده ایم از این رو نیاز است که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا موازین بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیریم.

محمودیان افزود: خاکسپاری‌ها و مراسم ختم دلیل ابتلای مردم گیلانغرب به ویروس کرونا است که مردم باید همچنان از برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در مراسم ختم و خاکسپاری‌ها خودداری کنند.

او ادامه داد: از مردم می‌خواهیم در صورت ابتلای خود یا فردی از خانواده، نزدیکان و یا همسایگان موارد مشکوک را از طریق سامانه ۴۰۳۰ به اطلاع کارشناسان بهداشتی برسانند تا درصورت نیاز اقدام‌های بعدی همچون آزمایش و یا خدمات مراقبتی و آموزش‌های لازم به آن‌ها ارایه شود.

او گفت: طرح شهید سلیمانی نیز در شهرستان گیلانغرب در حال اجرا است و مراکز ۱۶ ساعته نیز برای مراجعه افراد و انجام آزمایش‌های لازم فعال است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.