در شرایط کنونی با بیماری کرونا و محدودیت های شبانه، رفت و آمد بسیار دشوار شده است. حتی ممکن است که شما یک کار مهم داشته باشید و تردد برایتان سخت باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعادت رنت ممنوعیت شبانه را برداشت! سفر ضروری دارید اما نمیتوانید ؟ می خواهید بعد از ساعت 9 شب در تهران تردد کنید اما ترس از جریمه خودروتان را دارید؟ حتما این مقاله را مطالعه کنید.

مجوز عبور و مرور شبانه برای تمامی خودروهای شرکت سعادت رنت !

در شرایط کنونی با بیماری کرونا و محدودیت های شبانه، رفت و آمد بسیار دشوار شده است. حتی ممکن است که شما یک کار مهم داشته باشید و تردد برایتان سخت باشد. حالا سوال اینجاست که باید چه کاری انجام دهیم؟

ممنوعیت بین استانی و شبانه یک ماهی است  که در ایران به اجرا در آمده . در این ممنوعیت فقط خودروهای پلاک بومی امکان تردد بین شهری را دارند.

سعادت رنت جزو شرکت های رنت کار مهم تهران است که در حوزه های متنوعی نظیر  اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده، اجاره ماشین عروس و گردشگری فعالیت دارد.

در واقع شما می توانید با اجاره خودرو از سعادت رنت در ساعات منع در شهر تردد کرده و یا به سفرهای ضروری بین شهری خود بپردازید.

ما درمجموعه سعادت رنت ترتیبی اتخاذ داده ایم که افرادی که سفرهای ضروری دارند و یا می خواهد داخل شهر تهران تردد کنند، بتوانند در ساعاتی که محدودیت شبانه اعمال می‌شود، با خیال راحت تردد کرده.

باید این مژده را به شما عزیزان بدهیم که شرکت اجاره خودرو سعادت رنت با در اختیار داشتن مجموعه متنوعی از خودروهای خارجی و ایرانی مجوز تردد بین شهری و تردد شبانه فراهم آورده است.

سعادت رنت اولین و تنها شرکت اجاره خودرو در تهران است که با خیال راحت می توانید خودرو اجاره کرده و در هر ساعتی از شبانه روز با آن رانندگی کنید.

داشتن مجوز شبانه از سوی فرمانداری کل کشور و اجاره ماشین بدون نیاز ضمانت های دست و پاگیر جزو یکی از خدمات ارائه شده ما در دوران کرونا و قرنطینه است.

خروج خودروها از شهر تهران بلکه در کل شهرهای قرمز، نارنجی و زرد با سعادت رنت امکان پذیر است.

با اجاره خودرو بدون محدودیت شبانه و محدودیت بین شهری رانندگی کنید

شرایط اجاره خودرو با مجوز تردد چگونه است ؟

می دانید که خودروهای پلاک تهران در صورت رفتن به هر نقطه‌ای از کشور یا تردد از ساعت 9 شب تا 4صبح بین 500 تا  یک میلیون تومان جریمه می شوند.

با اجاره خودرو بدون محدودیت شبانه و محدودیت بین شهری رانندگی کنید

شما برای اجاره خودرو از سعادت رنت می توانید با پرداخت هزینه اجاره و مبلغی برای مجوز  در داخل شهر تهران و دیگر شهرها در هر ساعتی از شبانه روز تردد کنید.

این مجوز توسط فرمانداری کل تهران صادر شده است که به کلیه خودروهای موجود در سعادت رنت این اجازه را می دهد تا خارج از شهر تهران و یا بعد از ساعت محدودیت شبانه عبور و مرور داشته باشند.

این مجوز شامل تردد در کلیه استانها است و مقصدی خاصی و یا محدودیتی برای شما مشخص نشده است. در واقع شما می توانید در تمامی استانهای ایران تردد کنید.

علاوه بر تردد بین استانی شما می توانید داخل شهر تهران بعد از ساعت 9 شب نیز تردد داشته باشید.با این مجوز می توانید با

اگر برای کار خود نیاز به سفر ضروری دارید و یا می خواهید داخل شهر تهران رفت و آمد داشته باشید، می توانید به راحتی وارد سایت سعادت رنت شده و با مراجعه به قسمت خودروهای بدون راننده ماشین مورد نیازتان را با مجوز شبانه اجاره کنید.

قیمت مناسب، پوشش بیمه، بهره مندی از ناوگان گسترده بخشی از وجه تمایز شرکت اجاره ماشین سعادت رنت است پس با خیال راحت ماشین مورد نیازتان را اجاره کنید.

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد راحتی مشتریان ما اولویت اصلی سعادت رنت است. سعادت رنت در خدمت شماست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار