سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تشکیل زنجیره انسانی اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل برای پیشگیری و قطع زنجیره کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این زنجیره انسانی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر در قالب طرح ناظران سلامت اجرا شد.

او با بیان اینکه این حرکت نمادین امروز برگزار شد، ادامه داد: اعضاء جوانان و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل در میدان شریعتی زنجیره انسانی تشکیل دادند تا مردم را نسبت به شیوع ویروس کرونا آگاه سازند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: این زنجیره انسانی به منظور حساس سازی و بالا بردن سطح آگاهی جامعه در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره آن تشکیل شد.

ضربی بیان کرد: اعضاء و پرسنل جمعیت با در دست داشتن شعار‌هایی از قبیل: ماندن در خانه بهترین راه پیشگیری از کرونا، کرونا را باهم شکست می‌دهیم، ماسک من از تو محافظت می‌کند و ماسک تو از من، کرونا هنوز تمام نشده است، از تجمعات غیرضروری پرهیز کنیم، به فکر کادر درمان باشیم، همه باهم در خانه بمانیم و مواردی از این دست نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کردند.

او با بیان اینکه این طرح در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود و نباید مقابله با ویروس کرونا عادی سازی شود، اظهار کرد: کرونا شوخی بردار نیست و مردم باید با تمام قدرت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار