رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: تا کنون دو سهمیه المپیک گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم ۵ یا۶ دوومیدانی کار دیگر وارد این رقابت شوند.

تلاش می‌کنیم دوومیدانی کاران بیشتری در المپیک حضور یابندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در حاشیه نشست مجمع سالانه هیات دو و میددانی استان بوشهر گفت: ایران از هم‌اکنون به دنبال حضور مقتدرانه در مسابقات دو و میدانی آسیا در کشور چین است.

او افزود: این رویداد در اردیبهشت برگزار می‏‌شود و تهمیدات لازم برای افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان فراهم خواهد شد.

 رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: ایران تاکنون دو سهمیه مسابقات المپیک به دست احسان حدادی و حسن تفتیان کسب کرده‌است و پیرجهان نیز در رده بندی فرصت بسیار زیادی برای کسب ورودی این رقابت‌ها را دارد.

صیامی عنوان کرد: در این زمینه تلاش می‏‌شود ۵ تا ۶ دو و میدانی‌کار دیگر بتوانند با کسب ورودی المپیک برای ایران افتخار آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: از دیگر رویداد‌های بین المللی پیش روی فدراسیون مسابقات دو و میدانی نوجوانان آسیا است که اوایل فروردین سال آینده برگزار می‏‌شود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: یکی از عوامل مهم موفقیت در رشته‎های دو و میدانی، توجه به مربیان است که در این زمینه حمایت از آن‌ها باید به صورت ویژه دنبال شود.

صیامی بیان کرد: تجربه نشان داده در این رشته ورزشی، زیرساخت‏‌ها نیز نتوانستند به اندازه مربیان موفق خود را نشان دهند، زیرا در برخی از استان‎ها با وجود زیرساخت‎های مناسب، ورزشکار توانمندی در عرصه ملی و بین المللی ندارند.

او ادامه داد: آموزش هم از جمله راه‏‎های موفقیت است که در این زمینه از استان‏‌ها برای برگزاری دوره‏‌های مورد نیاز به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

 رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: در بحث اعتباری محدودیت‏‌هایی وجود دارد و باید سعی کرد با استفاده از ظرفیت‎های موجود برای پیشرفت این رشته، گام برداشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.