شهردار آبادان خبر منتشر شده تحت عنوان تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز مقابل شهرداری به دلیل عدم دریافت مطالبات شان را تکذیب کرد.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: دیروز خبری تحت عنوان تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز مقابل شهرداری به دلیل عدم دریافت مطالبات شان منتشر شد که از اساس کذب است.

او ادامه داد: با وجود اینکه  دیروز هیچ گزارشی تحت عنوان یاد شده دریافت نکردیم ، بررسی های دوباره از مقابل شهرداری نشان می دهد هیچ فرد یا افرادی با هدف اعتراض به عدم پرداخت مطالبات شان مقابل شهرداری آبادان تجمع نکرده اند.

شهردار آبادان  اضافه کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم به این دست اخبار که با اهداف مشخص طراحی و منتشر می شوند توجه نکرده و به اخبار منتشر شده در رسانه های بیگانه به نقل از از منابع ناشناس و غیر قابل اعتماد ، اعتنا نکنند.

شیرازی تصریح کرد: پیش بینی می شود طی چند روز آینده اخبار فیک و غیرواقعی با هدف زیرسوال بردن عملکرد شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر منتشر شود که ضرورت آگاهی عمومی و رصد منابع  اخبار انتشار داده شده را بیش از پیش  نمایان می کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.