مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با به زمین نشستن نخستین پرواز تبریز - کیش و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر در فرودگاه تبریز پرواز در این مسیر توسط این شرکت دوباره برقرار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پرواز در  مسیر تبریز - کیش طبق برنامه روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود گفت: هم اکنون در مسیر تبریز - کیش و بالعکس در طول هفته هشت پرواز توسط شرکت هواپیمایی ایرتور برقرار است.

او با بیان اینکه نخستین پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر در این مسیر بعد از ظهر روز گذشته انجام شد گفت: برقراری مجدد پرواز‌های تبریز - کیش توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر در جلب رضایت کاربران این فرودگاه نقش بسزایی داشته و امید است این پرواز استمرار یابد.

آذری گفت: اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی آماده است در راستای چشم انداز خود در مسیر‌های پروازی، از ظرفیت کیش ایر در سایر مسیر‌های پروازی داخلی و خارجی نیز استفاده کند.

او افزود: اعضای هیات مدیره و معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی کیش ایر در زمینه ایجاد مسیر‌های پروازی جدید با فرودگاه تبریز و اتصال منطقه آزاد کیش به تمام نقاط کشور و سایر کشور‌های جهان از طریق فرودگاه تبریز اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.