سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل درباره پیامد‌های روی کار آمدن رئیس‌جمهوری دموکرات در این کشور هشدار داد و بایدن را تهدید توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالی که تنها نزدیک به ۲۰ روز به آغاز دولت جدید در آمریکا باقیست، سفیر سابق این کشور در سازمان ملل درباره تبعات روی کار آمدن جو بایدن هشدار داد.

نیکی هیلی، که از حامیان سرسخت دونالد ترامپ محسوب می‌شود، رئیس جمهور منتخب آمریکا را متهم به تاثیرپذیری از چپ‌های افراطی کرد و گفت حزب دموکرات سیاست اقتصادی سوسیالیستی را در این کشور دنبال خواهد کرد که آینده هر آمریکایی را تهدید می‌کند.

سفیر سابق آمریکا روز سه شنبه هشدار داد: وقتی بایدن رئیس جمهور شود، همه باید نگران تفکرات جناح چپ افراطی باشیم. زیرا به اعتقاد هیلی این تفکر آزادی بیان را نابود کرده و سیاست‌های تبعیض آمیز را به جای برابری وضع می‌کند و این کار را با دیدگاهی انجام می‌دهد که هیچ شباهتی به آمریکایی که می‌شناسیم و دوست داریم ندارد.

هیلی در سلسله توئیت‌هایی نخبگان لیبرال را به تسخیر توسط جناح چپ افراطی متهم کرد و گفت آن‌ها تنها به دنبال سرکوب مخالفان خود هستند.

دیپلمات ارشد آمریکا پیش از این نیز در ادعایی رئیس جمهور شدن بایدن را خبر خوشایندی برای چین و ایران و نیز گروه تروریستی داعش دانست. هیلی در آن زمان مدعی شد او هدیه خدا برای همه کسانی است که می‌خواهند آمریکا مجبور به ترک ارزش‌های خود شود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار