نصب تصاویر شهید سردار قاسم سلیمانی در خیابان‌های غزه خشم گسترده صهیونیست‌ها را در پی داشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، همزمان با نزدیک شدن به نخستین سالگرد ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران، مردم غزه در گرامیداشت ایشان و تقدیر از تلاش‌هایی که در راه آرمان فلسطین انجام داد تصاویر سردار شهید را در سراسر غزه نصب کردند.

این مسئله خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت به گونه‌ای که «اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در توییتی به نصب این تصاویر واکنش نشان داده و گفت: مردم غزه تصاویر سلیمانی را در خیابان‌ها نصب می‌کنند و با این حال انتظار دارند که کشور‌های عربی هم از آنان حمایت کنند!

مردم غزه به اقتباس از سخنان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، در جریان حضور در ایران به منظور تسلیت شهادت سردار سلیمانی، در این تصاویر ایشان را «شهید قدس» نام نهاده‌اند.

رژیم صهیونیستی در حالی مدعی این است که عادیسازی روابط به نفع فلسطینی‌هاست که «احمد المدلل»، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: برقراری هر گونه رابطه با دشمن اشغالگر را محکوم و تصریح کرد عادی سازی روابط، چراغ سبز نشان دادن به دشمن برای تداوم جنایت هایش علیه ملت فلسطین است.

او افزود: این اقدام به تجاوزات رژیم صهیونیستی مشروعیت می‌بخشد تا به جنایت هایش علیه فرزندان فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، شهرک سازی، الحاق، یهودی سازی و بازداشت‌ها ادامه دهد. بدون شک عادی سازی روابط، بسیار زیان بار و خدمتی رایگان به دشمن صهیونیست و چراغ سبز نشان دادن به دشمن برای ادامه محاصره علیه نوار غزه است.

«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان، نیز گفت: اندیشه احداث تونل در زیر زمین در غزه که امروز بیش از ۳۶۰ کیلومتر در آن تونل احداث شده است- و آنان (صهیونیستها) این را به خوبی می‌فهمند و همین کافی است- از طرف دو نفر یکی فرمانده شهید یعنی عماد مغنیه و دوم حاج قاسم سلیمانی مطرح شد. سلیمانی بار‌ها به غزه سفر کرد و در نقشه دفاعی و طراحی و ترسیم آن از همان لحظه اول شرکت داشت. این یک راز نیست و دشمن همه این‌ها را می‌داند.

خشم صهیونیست‌ها از نصب تصاویر شهید سلیمانی در غزه

خشم صهیونیست‌ها از نصب تصاویر شهید سلیمانی در غزهخشم صهیونیست‌ها از نصب تصاویر شهید سلیمانی در غزه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
بخاطر همینه که ما میگیم خون شهید از خود شهید برای دشمن خطرناکتره.فهمیدن این مسئله کمی شعور لازم داره که خوشبختانه دشمنان الهی از این نعمت محروم هستن
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۱:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۹
عصبانی باشند وازعصبانیت بمیرند.صهیونیست های جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۸ ۱۰ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
پوسترهای سرداردلها رو باید در تمامی شهرها و شهرکهای صهیونیستها روی پلهای عابر پیاده وسط اتوبانهای صهیونیستها پشت درب اتاق خواب نتانیاهوی ملعون و اتاق خواب ترامپ ملعون و پشت درب اتاق خواب پمپئوی ملعون و پشت درب اتاق خواب بن سلمان و پشت درب اتاق خواب بن ضایع زاید ضاید نصب شود تا این ملعونین نکبتها بفهمند امت واحده رسول الله ص تا کجاهاشون می تواند ورود کند و نابودیشان بسیار نزدیک است در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار