رقابت‌های دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، از امروز به صورت متمرکز و با به کارگیری سیستم ویدیو چک برای مسابقات تهران با شش دیدار در خانه ۶ و سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

* فولاد سیرجان - شهداب یزد

در یکی حساس‌ترین بازی‌های این هفته، تیم فولاد سیرجان قهرمان نیم‌ فصل اول، در حالی در خانه والیبال میهمان شهداب یزد خواهد بود که تغییری برای نیم فصل دوم نداشته است. در دیدار رفت شاگردان محمدرضا تندروان موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک نماینده یزد را شکست دهند. در حال حاضر نماینده یزد با ۹ برد و ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

* سایپای تهران - شهرداری ارومیه

۲ تیم والیبال سایپای تهران و شهرداری ارومیه امروز به مصاف هم می روند. تیم سایپا تغییرات زیادی کرده است. در اولین دیدار دور برگشت تیم سایپا در خانه والیبال از شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه میزبانی می‌کند. تیم شهرداری ارومیه در پایان نیم‌ فصل اول، با کسب ۱۱ پیروزی و ۳۳ امتیاز، عنوان نایب‌ قهرمانی را از آن خود کرده است. نارنجی پوشان در این دیدار به فکر پیروزی و ارتقا جایگاه خود در جدول هستند.

* لبنیات هراز آمل - هورسان رامسر

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل امروز به مصاف هورسان رامسر می روند. تیم هزار آمل که برای نیم فصل دوم فرهاد قائمی را به خدمت گرفته است می‌تواند چهره جدیدی از خود در دور برگشت رقابت‌ها نشان دهد. شاگردان عطایی با پیروزی در این بازی می‌توانند در رتبه سوم جدول قرار بگیرند و به جمع مدعیان اضافه شوند.

* پیکان تهران - راه یاب ملل مریوان

تیم والیبال پیکان هم که با تغییرات خود جنجال به پا کرده است امروز از نماینده کردستان در خانه والیبال میزبانی خواهد کرد. تیم والیبال پیکان پس از تغییر در کادر فنی و بازیکنان خود در دور برگشت رقابت‌ها حاضر خواهد شد. حضور امیر حسینی به عنوان مربی - بازیکن یکی از تغییرات جنجالی این تیم است که واکنش تیم والیبال سایپا را نیز به همراه داشت. امیر حسینی از تیم سایپا به تیم پیکان تهران منتقل شده است.

هدایت تیم والیبال پیکان تهران در نیم فصل دوم برعهده مرتضی عهدی است و باید ببینیم این مربی در اولین بازی خود برابر راه یاب ملل چه خواهد کرد. در حال حاضر تیم پیکان با ۴ برد و ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول حضور دارد.

در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری قزوین استراحت می کنند.

برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان :

ساعت ۱۱ - خانه والیبال/ پیکان تهران – راه‌یاب ملل کردستان

ساعت ۱۱ - سالن فدراسیون/ هورسان رامسر – لبنیات هراز آمل

ساعت ۱۴ - خانه والیبال/ شهداب یزد – فولاد سیرجان

ساعت ۱۴ - سالن فدراسیون/ آذرباتری ارومیه – خاتم اردکان

ساعت ۱۷ - خانه والیبال/ سایپای تهران – شهرداری ارومیه

ساعت ۱۷ - سالن فدراسیون/ شهرداری ورامین – شهرداری گنبد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
والیبال varداره فوتبال نداره
آخرین اخبار