معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته، ۳۷ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۵ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که از این تعداد ۳۷ بیمار شامل ۷ بستری و ۳۰ سرپایی شناسایی شدند.

 او افزود: از این تعداد ۱۳ مورد در بیرجند، ۲ مورد در فردوس، ۶ مورد در قاین، ۴ مورد در طبس، ۳ مورد در درمیان، ۳ مورد در سربیشه، ۳ مورد در زیرکوه و از شهرستان‌های نهبندان، سرایان و خوسف هر کدام یک مورد مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

مهدی زاده گفت: شهرستان بشرویه مورد جدیدی از کرونا نداشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در حال حاضر ۱۵۳ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۲ نفر کرونا مثبت هستند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌ های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۷ نفر وخیم است.

 مهدی زاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار باعلائم تنفسی در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی پذیرش و در همین مدت ۳۸ بیمار شامل ۱۷ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: با ثبت یک مورد فوت ناشی از کرونا مجموع فوت در اثر این بیماری در استان به ۷۱۳ مورد رسید.

به گفته مهدی زاده تا روز گذشته ۳۳ هزار و ۶۰۳ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد جواب تست ۱۴ هزار و ۴۰۸ مورد مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.