فرماندار شهرستان اشکذر گفت: تلاش‌هایی به منظور ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و آموزشی در روستا‌ها در جریان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در آیین خشت‌گذاری آموزشگاه سه کلاسه نرگس در روستای بامکان بخش خضرآباد، گفت: در سال‌های اخیر ایجاد امکانات زیرساختی در روستا‌های بخش مستعد خضرآباد انگیزه‌ای برای مهاجرت معکوس بوده است.

او افزود: در حال حاضر تلاش‌هایی به منظور ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و آموزشی در جریان است.

این مسئول اظهار داشت: مدرسه سه کلاسه نرگس در روستای بامکان بخش خضرآباد با مشارکت گروه جهادی شهید الله دادی و به یاد چهار هزار شهید والامقام استان دارالعباده و دارالعلم یزد احداث خواهد شد.

هادی نسب با اشاره به پروژه آبرسانی، بیان کرد: پروژه آبرسانی به ۱۷ روستای بخش خضرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شده که امیدواریم تا پایان تابستان سال آینده همه روستا‌های این بخش از امکانات آب شرب و گاز بهره‌مند شوند.

آیین خشت‌گذاری آموزشگاه سه کلاسه نرگس با حضور "محمد زهرائی" رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای بامکان بخش خضرآباد برگزار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.