صفدری گفت: همزمانی مناسبت‌های کلیدی این ماه با ایام فاطمیه دهه پرعظمت و درس‌آموزی با محوریت بصیرت و ولایت‌مداری شکل داده است.

عباس صفدری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اظهار داشت: امسال در یازدهمین سالگرد یوم الله نهم دی و حماسه ماندگار آن روز که نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است این مراسم درحالی برگزار می‌شود که با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی، حمله شجاعانه موشکی ایران مقتدر به پایگاه امریکایی عین الاسد در بامداد ۱۸ دی ، اربعین ترور دانشمند شهید فخری زاده و سالگرد قیام خونین و تاریخ ساز برخاسته از غیرت دینی و بصیرت مردم ولایتمدار قم در ۱۹ دی سال ۵۶ مقارن شده است.

او  افزود: امسال مقررشده از نهم تا ۱۹ دی که مناسبت‌های مهم و کلیدی در کشور وجود دارد به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری و به همین منظور برنامه‌های متعددی در این دهه برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از جمله اهداف هفته بصیرت تبیین نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت مقابله با فتنه، هدایت امت، بصیرت‌بخشی، گفتمان‌سازی، روشنگری ابعاد فتنه و جریان نفوذ است.

او ادامه داد: تبیین نقش شهید مقاومت حاج قاسم و شکل‌گیری جبهه مقاومت، نقش این شهید در دفع فتنه‌های بزرگ منطقه‌ای، واکاوی انگیزه تروریسم دولتی آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی و همرزم شهیدش ابوالمهدی المهندس و تبیین و معرفی مولفه‌ها و شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی و اقبال سال گذشته امت اسلامی در تشییع میلیونی پیکر این قهرمان در ایران و عراق از جمله دیگر اهداف هفته بصیرت است.

صفدری افزود: تبیین ابعاد اهداف نظامی، امنیتی و راهبردی حمله مقتدرانه موشکی به پایگاه امریکایی که ساختار پوشالی امریکا را درهم شکست از جمله اهداف تکمیل کننده دهه بصیرت و میثاق با ولایت است.

او تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان نشست‌های مختلف به منظور هماهنگی و هم‌اندیشی فعالیت‌های مرتبط با دهه بصیرت و میثاق با ولایت انجام شده و در این راستا برنامه‌های متعددی خواهیم داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مراسم بزرگداشت محوری یوم الله ۹ دی صبح امروز در ۲۰ شهرستان استان به صورت همزمان برگزار شد و تا پایان دهه بصیرت نشست‌ها و برنامه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار