فعال اصولگرا گفت: حضور حماسی آحاد ملت در راهپیمایی روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ یک معجزه بود. 

ابعاد و اهمیت حماسه نهم دی روز به روز بیشتر و روشن تر می شودوهاب عزیزی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حماسه نهم دی ماه را فراتر از یک رخداد سیاسی و اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: در حرکت خودجوش، نهم دی ماه هشتاد و هشت میلیون ها نفر از آحاد ملت با ترکیبی از جوان‌ها، افراد مسن، به همراه کودکان خردسال خود اعم از زن و مرد برای دفاع از آرمان های انقلاب و حریم ولایت وارد عرصه می‌شوند که این حرکت حماسی با هیچ یک از نظریه ها و تئوری های سیاسی مرسوم قابل تفسیر و توضیح نیست و بیشتر به یک معجزه شبیه است.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: ماهیت حماسه نهم دی یک پدیده نادر و بی مثال هست  که شناخت ابعاد وجودی آن نیازمند بررسی نخبگان سیاسی پرورش یافته در مکتب تشیع است. بعد از حماسه نهم دی  لازم است که تمام نظریه های سیاسی مورد بازنگری قرار بگیرند.

او گفت: هر چه زمان می گذرد و ما از تاریخ آن حماسه دور تر می شویم، به همان نسبت اهمیت حماسه نهم دی روشن تر می شود، به ویژه این که اتفاقات سیاسی اخیر به خوبی نشان داد که اگر آن حماسه اتفاق نمی افتاد، احتمال داشت که متحمل خسارات جبران ناپذیری در عرصه ملی و بین المللی شویم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

برچسب ها: حماسه نهم دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار