معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز مرحله دوم اعطای تسهیلات کرونایی به فعالان و بنگاه‌های آسیب‌دیده حوزه فرهنگ و هنر و رسانه در سطح این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : پرداخت وام به مشاغل و صنوف مختلف از جمله صنوف فرهنگی و هنری یکی از سیاست‌های حمایتی دولت در دوره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل است.

او افزود :  با ابلاغ معاون اقتصادی رئیس جمهور دستورالعمل پرداخت تسهیلات بانکی بنگاه‌محور به فعالیت‏‌ها و واحد‌های کسب و کار به‏‌شدت آسیب‌‏دیده فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای، مرحله دوم پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

طهماسبی اضافه کرد: این دستورالعمل بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‏‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه و تخصیص بودجه‌‏ای هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد ابلاغ شد.

او ادامه داد: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌‏اند از روز پنجشنبه ۱۱ دی‏‌ماه با مراجعه به سامانه کارا با آدرس https://kara.mcls.gov.ir می‏توانند نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.