امام جمعه نهاوند گفت: ۹ دی به همه ما ثابت کرد مردم بر سر آرمان‌های انقلاب با هیچ کس معامله نمی‌کنند.

بصیرت مردم قابل معامله نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت اسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: ۹ دی به همه ما ثابت کرد مردم بر سر آرمان‌های انقلاب با هیچ کس معامله نمی‌کنند.

او افزود: مردم ایران در حماسه نهم دی به فتنه گران داخلی و خارجی ثابت کردند به آرما‌ن‌های اسلام و انقلاب وفادارند و بر سر این مسئله با احدی معامله نمی‌کنند.

امام جمعه نهاوندگفت: برای مردم ما مساله ولایت و امامت مهم است، چون ولایت و امامت ادامه رسالت پیامبر گرامی اسلام است و ولایت فقیه در عصر غیبت امام زمان (عج) نیز ادامه همان راه است.

مغیثی اظهار داشت: در کشور ما ولایت فقیه باعث شد که انقلاب به پیروزی برسد و پس از آن فتنه‌های مهمی مانند ۸۸ خنثی شوند لذا در شرایط کنونی تداوم راه انقلاب و شکست دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است.

او  با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمودند رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی است افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه و اتحاد مردم و تبعیت آنان از رهبری بود و امروز هم بقا و تداوم آن همان شعار‌های پیروزی انقلاب هستند.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران در طول بیش از ۴۰ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بسته‌اند اما، اتحاد، وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ آنان شده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: نهم دی روز به نمایش گذاشتن بصیرت عزم عمومی، آگاهی و دلدادگی مردم به ولایت فقیه و روزی است که مردم به همگان ثابت کردند که  به آرما‌ن‌های اسلام و انقلاب وفادارند و بر سر این مسئله با احدی معامله نمی‌کنند.

او اظهار داشت: روز ۹ دی ماه آیینه‌ای شد برای آیندگان و در صورتی که شرایطی فراهم شود تا بتوانیم این حماسه و جنبه‌های وجودی آن را به آیندگان بشناسانیم زمینه قوت و قدرت نظام اسلامی و عبرت دشمنان را فراهم خواهد کرد تا خود را حریف ملت ایران نکنند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.