مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه از احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری زیباشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سلیمانی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه از احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری زیباشهر خبر داد و گفت: برای این منظور حدود سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

سلیمانی افزود: طرح احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک زیبا شهر مراغه در مدت زمان یک سال اجرا و آماده بهره برداری شده است.

او گفت: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب زیباشهر از مطالبات مهم اهالی این منطقه برای بهره مندی از زیرساخت‌های شهری بود که با پیگیری‌های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، فرماندار مراغه و نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

او افزود: در این راستا، با پیگیری‌ها و طراحی‌های انجام شده آغازعملیات کلنگ زنی پروژه فاضلاب شهرک زیبا شهر توسط مسئولان استانی و شهرستانی از هفتم مهرماه سال ۱۳۹۸ دربرنامه عملیاتی این شرکت قرار گرفت که در مدت زمان ۱۲ ماه کاری با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به طول ۷.۵ کیلومتر به پایان رسید.

سلیمانی گفت: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک زیبا شهر در سه شیت شامل شیت‌های با لوله‌های ۱۵۰، ۲۰۰ و ۳۱۵ میلی متری پلی اتیلن شامل ۱۶۰ منهول اجرا شده است.

او افزود: اجرای این طرح در شهر زیباشهر حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.

او گفت: هم اکنون ۵۰ درصد از انشعابات فاضلاب نصب شده و در یک ماه آینده نیز ۵۰ درصد بقیه انشعابات نصب خواهد شد.

او افزود: با اتمام عملیات نصب انشعابات شبکه فاضلاب در این شهرک تعداد جمعیت تحت پوشش از شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان به بالای ۹۵ درصد خواهید رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار