مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به روند افزایشی مصرف گاز در بخش خانگی در صورتی که هم استانی‌های گرامی، مصارف گاز و برق خود را به درستی مدیریت کنند، شاهد هیچ گونه خاموشی در سطح استان نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای عبور از روز‌های سرد زمستان، لازم است مردم در مصارف برق و گاز خود صرفه جویی کنند.

او با بیان این نکته که صنعت برق تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار خواهد بست افزود: همکاری همه جانبه صاحبان صنایع، ادارات و سازمان‌های عمومی، شهرداری‌ها و مشترکین برق بسیار موثر و ضروری است و به همین منظور اجرای طرح یک درمیان روشنایی معابر بلوار‌ها و خاموشی روشنایی بزرگراه‌ها پس از ساعت ۲۱ در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: محدودیت‌های تردد شبانه که در بسیاری از شهرستان‌ها اعمال شده با همکاری شهرداری‌ها در کاهش روشنایی پارک‌ها، همکاری اصناف محترم در خاموشی تابلو‌های تبلیغاتی و روشنایی‌های غیر ضرور و کاهش مصرف برق در ادارات و سازمان‌های دولتی و نهاد‌های عمومی، روز‌های آتی را با کمترین مشکل در تأمین برق مشترکین گرامی سپری کنیم.

ذبیحی بیان کرد: استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش، پوشیدن لباس گرم در منزل و جلوگیری از هدر رفت انرژی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی از نظیر هیتر و بخاری برقی، راهکار‌های ساده و بدون هزینه برای مدیریت مصرف برق هستند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.