مسابقه کوفته پزی در مشهد برای کودکان ادامه دارد

تجدید چاپ ۵ هزارتایی کتاب مسابقه کوفته پزی ویژه کودکان همزمان با تعطیلات کرونایی در مشهد صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین تیموری معاون بازرگانی انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال مردمی از مسابقه کتابخوانی کوفته پزی که در حال برگزاری است، گفت: مجموعه کتاب «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلرژوبرت نویسنده مسلمان فرانسوی الاصل ساکن ایران در ۵ هزار نسخه دیگر منتشر شده و مجموع شمارگان این کتاب در کمتر از یکماه به ۱۰هزار نسخه رسیده است.

او با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند کتاب و سوالات مسابقه را از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی‌های سراسر کشور تهیه کنند، افزود: همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق سایت www.behnashr.com با ارسال رایگان این کتاب را خریداری کنند.

 معاون بازرگانی انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: مجموعا ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده که ۲۴ جایزه ۳ میلیون ریالی، ۲ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۲ جایزه ۱۰ میلیون ریالی را شامل می‌شود.

کتاب مسابقه کوفته پزی در واقع قصه‌هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی است و داستان‌های این مجموعة تخیلی هستند و با نام‌های «کیک امانتی»، «شلوپی»، «آش آشتی‎کنان»، «که اینطور!»، «ماجرای سیب قرمز»، «راز پاپاپا»، «تازه چه خبر» و «مسابقة کوفته‎پزی» منتشر شده‎اند و نویسندة فرانسوی و مسلمان این اثر، در این مجموعه داستان به موضوعاتی از قبیل راستگویی و دروغگویی، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی، امانتداری و ... می‎پردازد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۲۳:۲۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
بالاخره تا کِی تمدید شد؟ سوالات رو از کجا باید بگیریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۰ دی ۱۳۹۹
خوب آلی
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۱۴:۳۶ ۲۷ دی ۱۳۹۹
ممنون میشم اگه سوال ها را بگن