مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: اهمیت مدیریت مصرف برق برای پایداری شبکه‌های برق در فصول سرد، کم‌تر از فصل تابستان نیست و همکاری مردم می‌تواند اثربخش باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با دعوت همه اقشار مردم به رعایت الگوی مصرف، گفت: هشت هزار چراغ در سطح استان تعدیل شد تا مصرف روشنایی استان به نصف برسد.

او با اشاره به نسبت مستقیم کاهش دمای محیط با میزان مصرف انرژی، افزود: توجه به عایق بندی ساختمان در زمان ساخت منازل مسکونی و تنظیم درجه محیط در دمای رفاه (بین ۲۱- ۱۸ درجه سانتیگراد) در میزان مصرف انرژی تاثیر بسزایی دارد.

این مسئول با اشاره به فرهنگ سازی گسترده در فضای مجازی برای بهینه سازی مصرف برق در زمستان، یادآور شد: تعدیل میزان روشنایی منازل و ادارات با خاموش کردن لامپ اضافی در حوزه برق کمک شایانی را در این خصوص خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار داشت: تیم‌هایی برای آموزش شهروندی و بررسی وضعیت مصرف ادارات و دستگاه‌های عمومی و دولتی به منظور بهینه سازی مصرف فعالیت خود را شروع کرده اند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار