مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با اعمال محدودیت‌ها و همکاری مردم وضعیت کرونا در این شهرستان از قرمز به زرد تغییر کرد و اکنون آمار بستری‌های کرونا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: ۱۸ بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری هستند که در مقایسه با یک ماه گذشته این مقدار ۳۰ درصد کاهش یافته است.

بهزاد افزود: از مجموع بستری‌شدگان در بخش ویژه کرونا در این بیمارستان ۱۳ نفر مبتلا و پنج نفر مشکوک هستند که از بین آنان ۱۰ نفر در بخش آی‌سی‌یو و چهار نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان مهاباد تاکنون بیش از ۶ هزار و ۲۵۰ مورد مبتلا به کووید-۱۹ در این شهرستان شناسایی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مهاباد تاکنون بیش از ۶ هزار و ۲۵۰ مورد مبتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان شناسایی شده است.

بهزاد گفت: در این مدت ۳۰۲ مبتلای قطعی به کرونا نیز جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۲۹۲ نفر شهروند مهاباد و ۱۰ نفر نیز ساکن سایر شهر‌های کشور می‌باشند، اما محل تولد آن‌ها مهاباد بوده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.