رئیس اداره بهزیستی صحنه به شرح وضعیت و عملکرد کمپ ترک اعتیاد در سطح شهرستان پرداخت و گفت : در حال حاضر تعداد ۴۰نفر در حال سپری کردن دوره بازتوانی در کمپ ترک اعتیاد هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین ادیبان رئیس اداره بهزیستی صحنه به شرح وضعیت و عملکرد کمپ ترک اعتیاد در سطح شهرستان پرداخت و گفت : در حال حاضر تعداد ۴۰نفر در حال سپری کردن دوره بازتوانی در کمپ ترک اعتیاد هستند که پس از انجام تست کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این مرکز پذیرش شده اند و به طور مرتب نسبت به سم زدایی در سطح مرکز اقدام می‌شود.

جمشید حقی معاون فرماندار گفت : امروزه دیگر اعتیاد را جرم نمی‌دانند و به عنوان یک خلاء و بیماری شناخته شده است، همت والایی برای شرکت در این کار خدا پسندانه می‌طلبد و شهرستان صحنه نیز جزء شهرستان‌های موفق در زمینه ترک اعتیاد و اقدامات موثر در این راه است.

او افزود: فرمانداری شهرستان صحنه در جهت بهبود وضعیت و کاهش گرایش جوانان به سمت مواد مخدر از هیچگونه کمکی دریغ نخواهد کرد و از هر نظر حاضر به حمایت همه جانبه از اداره بهزیستی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.