مدیر عامل شرکت ملی گاز استان سمنان گفت: نیاز است دستگاههای اجرایی با بکارگیری روشهای مدیریت بهینه مصرف،صرفه جویی در مصرف گاز را در دستور کار قراردهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اعوانی مدیر عامل شرکت ملی گاز استان سمنان در جلسه بهینه‌سازی مصرف انرژی استان گفت: در فصل سرما و افزایش برودت هوا ، میزان مصرف گاز در کشور نیز افزایش یافته و بمنظور پیشگیری از مشکلات بعدی ، می بایست مدیریت بهینه مصرف گاز در همه ی زمینه ها بصورت جدی مد نظر قرار گیرد .

او با بیان اینکه لازمه مدیریت مصرف انرژی این است که بدانیم انرژی چه میزان تولید شده و چه میزان مصرف میشود افزود: شدت و مدت سرما و برودت هوا ، سبب تغییر در مصرف گاز و در نتیجه برهم زدن تعادل در مصرف گاز خواهد شد.

اعوانی ادامه داد: شرکت ملی گاز بر اساس برنامه های سال گذشته تاکنون در راستای فرهنگ سازی و ایجاد توازن در مصرف سوخت و بکارگیری شیوه های کاهش مصرف تلاش نموده است تا بتواند مصرف را به حداقل ممکن برساند ‌که مدیریت در سوخت مصرفی گازدر نیروگاه ها و صنایع سیمان وگچ و سایر مصارف ازجمله این اقدامات بوده است ‌.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: در سال جاری شاهد مصرف بی رویه گاز در کشور می باشیم ، به نحوی که ثبت رکورد ۸۱۷ میلیون متر مکعب بعنوان‌هشدار و زنگ خطر جدی در مصرف گاز در کل کشور به شمار می رود.‌

او با بیان اینکه طرح‌ملی مدیریت‌مصرف سوخت موتور خانه ها در دستور گاز شرکت ملی ایران قرار گرفته است ابراز داشت: نیاز است دستگاههای اجرایی با بکارگیری روشهای مدیریت بهینه مصرف،صرفه جویی در مصرف گاز را در دستور کار قراردهند .

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.