سامسونگ قصد عرضه ۳۰۷ میلیون گوشی در سال ۲۰۲۱ را دارد

شرکت سامسونگ اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰۷ میلیون گوشی هوشمند وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلاش سامسونگ در سال ۲۰۲۰ برای عرضه بیش از ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند به نتیجه نرسید و علت آن هم شیوع ویروس کرونا در جهان بود، به این ترتیب باید گفت سامسونگ تا پایان سال جاری با عرضه ۲۷۰ میلیون گوشی هوشمند به کار خود پایان خواهد داد. اما این کم بود ۳۰ میلیون دستگاه چیزی از اعتبار سامسونگ کم نکرده است و این شرکت از سال ۲۰۱۱ به طور مداوم تعداد گوشی‌های خود را افزایش داد و در حال حاضر به جایگاه ۳۰۰ میلیون دستگاه نزدیک شده است.

سامسونگ برای جبران این کسری تصمیم گرفته است در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰۷ میلیون دستگاه را در سراسر جهان عرضه کند که ۵۰ میلیون از این تعداد به پرچمداران، ۶ میلیون گوشی‌های تاشو، ۲۳۷ میلیون گوشی‌های میان رده سری A و M و ۲۰ میلیون نیز گوشی‌های آینده سامسونگ خواهند بود که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس قرار ندارد.

سامسونگ

وضعیت پرچمداران سامسونگ در سال ۲۰۲۱

گوشی‌های سری S21 سامسونگ قرار است در ژانویه سال ۲۰۲۱ معرفی شوند با این وجود هنوز تکلیف خانواده سری نوت مشخص نشده است و شایعات اخیر حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد با قرار دادن قلم در سری جدید گوشی‌های تاشوی خود، سری نوت را از رده خارج کند. با این حال بخش عمده‌ای از گوشی‌های سال آینده سامسونگ به گوشی‌های میان رده تعلق دارد که در سال ۲۰۲۰ نیز شاهد همین روال بودیم؛ اما گوشی‌های 5G نیز تعداد نسبتا بالایی را در میان گوشی‎‌های سامسونگ دارند.

همانطور که اخبار منتشر شده نشان می‌دهد پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S21، S21 Plus و S21 Ultra از طراحی جدیدی استفاده خواهند کرد و در ماه ژانویه قرار است با قیمت‌هایی بین ۸۴۹ تا ۱۲۹۹ دلار به فروشگاه‌ها وارد شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار