کارشناسان معاونت غذا و دارو آبادان به صورت سر زده از چندین مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی و عطاری ها در شهرستان بازرسی به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در روز دوشنبه ۸ دی ماه ۹۹ در ادامه بازرسی های مستمر کارشناسان معاونت غذا و دارو آبادان از  چندین باب عطاری بازرسی بعمل آمد.

او افزود: این بازرسی توسط کارشناسان واحد نظارت بر فرآورده های طبیعی،سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراهی کارشناس واحد حقوقی این معاونت انجام شد و در این بازرسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم فروش داروهای گیاهی، پودرهای گیاهی ترکیبی دست ساز و کنترل تاریخ انقضا عرقیجات مورد بررسی قرار گرفت و با مشاهده موارد مغایر با دستورالعمل های بهداشتی و اقلام غیر مجاز در این اماکن، نکات لازم و ضروری تذکر داده شد.

او یادآور شد: معاونت غذا و دارو ضمن هشدار نسبت به مصرف هرگونه پودر گیاهی دست ساز با ادعاهای خاص و فرآورده های گیاهی به صورت قرص،شربت ،شیافت و غیره در اماکنی غیر از داروخانه  از همشهریان عزیز تقاضا دارد در صورت مشاهده این قبیل محصولات در اماکنی غیر از داروخانه ،مراتب را از طریق شماره تلفن۱۹۰ به این معاونت گزارش دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.