مربی شاهین شهرداری بوشهر، مشکل اصلی این تیم را استفاده نکردن از موقعیت‌ها و گل نزدن عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی کریمیان مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل مهمان خود ملوان انزلی بیان کرد: امروز شاهد تقابل دو تیم ریشه‌دار شاهین و ملوان بودیم. روند بازی همان طور که فکر می‌کردیم پیش می‌رفت تا این که برخلاف روند بازی گل خوردیم.

او تاکید کرد: ما در گلزنی مشکل داریم. حتی بازی قبل تا دقیقه ۷۰ بی‌نظیر فوتبال بازی کردیم. ولی به هر حال اگر توپ‌هایی را که به دست  می‌آوری تبدیل به گل نشوند روی یک غفلت گل می‌خوری.

مربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: بعد از گل، خوب به بازی برگشتیم موقعیت هایی ایجاد کردیم، ولی ما باید توپ ‌ها را گل کنیم، ایجاد موقعیت یک مساله است و استفاده کردن از آن مساله دیگری است.

آخرین تیمی بودیم که وارد مسابقات شدیم

کریمیان ادامه داد: ۱۶ تیم در لیگ برتر داریم و ۱۸ تیم در لیگ یک، ما تیم آخر بودیم که وارد مسابقات شدیم. ظرفیت ما همین است. البته با بازیکنانی که در مدتی محدود جذب کردیم، کار شاقی انجام دادیم.


بیشتر بخوانید


او گفت:  امروز بازیکنانی که سرمربی نیاز دارد تا کار را دربیاورند، نداریم. هر چقدر تمرین می‌کنیم و زمان بیشتری می‌گذاریم،آنچه که مطلوب ما است در نیامده است.

مربی شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: بعد از بازی امروز شاید سرمربی تصمیم بگیرد نصف بازیکنان را بازی ندهد. البته شاید این تصمیم، احساسی باشد.

بازیکنان خود را با توقعات کادر فنی وفق دهند

کریمیان افزود: باید بازیکنان کمی بتوانند خود را با شرایطی که ما می‌خواهیم وفق دهند. سطحشان را بالاتر بیاورند. وقتی ما توپ را در ۶ قدم نتوانیم وارد دورازه کنیم کاری از دست کادر فنی بر نمی‌آید.

او بیان کرد: با موجودی که داشتیم آمدیم. از روز اول تمرین‌ها را داریم پیش می‌بریم باید در نیم فصل امید به صعود داشته باشیم تا بتوانیم با تقویت تیم، نیم فصل دوم برای قهرمانی و صعود کار کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر به گلی که این تیم خورد اشاره کرد و گفت: به طور معمول درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما باید بگویم که آوانتاژ باید به نفع ما شود نه به ضرر ما. در موقعیتی که بازیکن ما تحت فشار است و پشتش به دروازه حریف است، آوانتاژ به چه دردش می‌خورد؟ داور می‌توانست دو ثانیه بعد از صحنه، خطا بگیرد. از بخت ما و داور، توپ برگشت و رفت در دروازه. صحنه خاص دیگری در بازی نبود، این صحنه هم، چون منجر به گل شد در دید بود.

کریمیان درباره این که مصاحبه نکردن فراز کمالوند سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با خبرنگاران تا کی ادامه دارد، گفت: چیزی در این باره به من نگفته است و در جریان نیستم.

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز شاهین شهرداری بوشهر مقابل مهمان خود ملوان انزلی به تساوی یک به یک دست یافت.

شاهین با ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.