سعدآبادی گفت: سه‌شنبه (۹ دی) معاون علمى و فناورى رئیس جمهور از واحد‌های فناور مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی بازدید می‌کند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر سعدآبادی، رئیس مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی از بازدید سورنا ستاری معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور در تاریخ ٩ دى از واحد‌های فناور و خلاق مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

سعدآبادى گفت: مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با هدف حمایت، ترویج و پرورش استارتاپ‌ها و تیم‌های نوآور و فناور حوزۀ علوم انسانی و اجتماعی و برای رفع خلائی که در این حوزه وجود دارد، در بهمن ماه ۱۳۹۸ تاسیس شده است.

او افزود: مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی به شیوه‌های فراخوان و برگزاری رویداد و ارائه معکوس (ریورس پیچ) به جذب تیم‌ها می‌پردازد. شرایط پذیرش مبتنی بر داشتن ایده‌های مرتبط؛ و ترجیحاً تیم هماهنگ و مکمل با ایده ارائه شده است.

سعدآبادى ادامه داد: مرکز برای نیل به اهداف و رسالتی که برای خود تعریف کرده مبادرت به برگزاری برنامه‌های آموزشی تحت عنوان «رویدادی نو» کرده است. برنامه‌هایی که تلاش داشته تا کسب و کار‌های حوزۀ نوآوری و فناوری علوم انسانی را معرفی کند، که بازخورد بسیار خوبی نیز داشته است.

او تاکید کرد: مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی همچنین دو دوره ارائه معکوس و نشست هم اندیشی با همکاری شهرداری تهران و رویداد ایده پردازی غدیر را برگزار کرده است. رویداد نیاز‌های فناورانه نمایش عروسکی و بوت کمپ مجازی از دیگر برنامه‌های مرکز بوده که با موفقیت برگزار شده است. هم اکنون با همکاری یک شتابدهنده مرکز ۱۵ تیم را پذیرش کرده که در مراحل پیش شتابدهی و شتابدهی قرار دارند. برای برنامه‌های آتی مرکز نخستین «رویداد کتاب و کودک» را در اسفندماه برای توجه بیشتر به حوزه پر اهمیت کتاب و کتابخوانی کودکان در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار