سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته با افزایش ۱۶ بیمار جدید شمار بیماران کرونایی استان به ۹ هزار و ۷۶۰ نفر رسید.

محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در شبانه روز گذشته در استان همدان ۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا جان باختند تا شمار فوت شدگان از این ویروس در استان به هزار و ۴۰۵ نفر برسد.

او با بیان اینکه دیروز ۲۲۹ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند افزود: از این بیماران ۴۸ نفر در بخش عادی و ۱۰ نفر در بخش ICU بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تاکنون در استان همدان ۹ هزار و ۷۶۰ نفر تست کرونای مثبت داشته اند و اکنون حال ۳۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان  هم وخیم است.

طاهری با بیان اینکه ۲۶۵ نفر از خارج استان در بیمارستان‌های ما برای ویروس کووید۱۹ بستری شده اند، اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان‌های استان ۳۵۳ نفر در اسدآباد، ۵۵۹ نفر در بهار، ۶۰۰ نفر در تویسرکان، ۳۸۶ نفر در رزن، ۱۶۶ نفر در درگزین، ۲۰ نفر در فامنین، ۶۱۳ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۳۰ نفر در ملایر، هزار و ۹۲ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۸۳۰ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری در بیمارستان‌ها شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار