رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در مناطق مرکزی از جمله کلانشهر اصفهان تا اواسط امروز افزایش آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت و از بعدازظهر تا اوایل شب نیز شرایط برای بارش سبک فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با بیان اینکه امروز جوی به نسبت ناپایدار در استان اصفهان حاکم است، افزود: در آسمان بسیاری از مناطق استان امروز شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد و در بخش‌های جنوبی، جنوب غربی و جنوب شرقی استان گاهی بارش برف و باران سبک پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: در مناطق مرکزی از جمله کلانشهر اصفهان تا اواسط امروز افزایش آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت و از بعدازظهر تا اوایل شب نیز شرایط برای بارش سبک فراهم است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به مه‌آلودگی و پایداری جو در روز سه‌شنبه، اظهار کرد: از اوایل روز سه‌شنبه با توجه به مه‌آلودگی و پایداری جو، شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی فراهم است.

سیدان با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه سانتی‌گرادی دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

او اضافه کرد: چوپانان و خور و بیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.