اجرای برنامه‌های متنوع در اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اجرای برنامه‌های متنوع در اولین سالگرد شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت : در اولین سالگرد شهادت سردار دل ها، نوای مقاومت در کرمانشاه سر داده خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : وظیفه ماست که یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی بداریم و به بهترین شکل ممکن، آیین‌های گرامی داشت و بزرگ داشت سردار دل ها، برگزار شوند لذا در این راستا شهرداری کرمانشاه با تمام توان وارد میدان شده است.

او گفت : حضور میلیونی مردم شهیدپرور ایران اسلامی در مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر سردار بزرگ اسلام و ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی، نشان دهنده جایگاه ممتاز این شهید بزرگ و قدرشناسی مردم است؛ ما هم وظیفه داریم برنامه‌های گرامی داشت و بزرگداشت سالگرد شهادت این سردار بزرگ، هرچه بهتر و باشکوه تر، متناسب با شرایط فعلی برگزار شوند.

عبدالمالکی افزود: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهر‌های مختلف با همدلی به اجرای چند اقدام متحد و همزمان در سطح کشور مبادرت می‌ورزند. براین اساس، سه مورد برنامه اصلی و یک مورد طراحی بنر هماهنگ در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: اولین مورد، اجرای «طوفان توییتری یک سوال از آقای دبیرکل» است که در آستانه شهادت سردار در توییتر فعال و در شبکه‌های اجتماعی بازتاب خواهد یافت. این اقدام به همراه تغییر تصویر پروفایل کاربران و همراهان و فعالان این حوزه با تصویری هماهنگ، می‌تواند به جلب توجه جهانی به موضوع منجر شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: مورد دوم «ویژه برنامه مهرآیین» است که به دیدار روسای سازمان ها، معاونان فرهنگی شهردار و فعالان فرهنگی با خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اختصاص دارد و مورد سوم «پویش میدانی نشان سردار» است، به صورتی که با راه اندازی کاروان‌های مختلف نسبت به شعارنویسی روی وسایل نقلیه با هشتگ (#مرد_میدان) و جملات مرتبط، شاهد تغییر چهره شهر باشیم.

عبدالمالکی گفت: در طراحی هماهنگ بنر، طرح‌هایی با تصویر سردار و شعار و تصویر کمپین طراحی کرده و در اختیار مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری برای چاپ و نصب قرار داده ایم. امید است با همراهی تمامی دغدغه‌مندان این حوزه، این چهار گام به تغییر چهره شهر و تمرکز بر مساله شهادت شهید سلیمانی منجر شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.